מדיניות משלוחים THE123
אבל לפני שתקבלו את כל הטוב אליכם הביתה, חשוב שתכירו את מדיניות המשלוחים שלנו ב- 1.2.3 נקודות:
1. מוצר איכותי נשלח במשלוח איכותי !
על מנת להיות בטוחים שהמוצרים לא יפגעו בעת המשלוח, החבילות והמוצרים שלנו לא נשלחים בדואר או נקודות איסוף, אלא עם שליח עד הבית. עלות המשלוח היא 24 ₪ ובהזמנות של 349 ₪ ומעלה, המשלוח עלינו!
בחרתם לאסוף את המוצר בעצמכם? איזה כיף 🙂 מוזמנים להגיע למשרדי החברה בכתובת דרך עדן 9 ראשון לציון , קומה 3 כניסה B בימים א' – ה' בין השעות 9:00-17:00. רק תבדקו שקיבלתם הודעה מהמערכת שמודיעה על כך שהזמנתכם מוכנה לאיסוף.
2. כמה מהר זה אצלי ?
מיד לאחר ההזמנה באתר תקבלו מייל "אישור הזמנה" ונציג מטעם חברת השילוח יתאם איתכם את מועד המסירה.
אפילו זמן האספקה שלנו הוא 123….. , כן אנו מספקים 98% מהמשלוחים שלנו בתוך 123 שעות !
וכשמתרגמים את זה לימים – נגיע אליך עד 5 ימי עסקים עם שליח עד הבית (לא כולל ימי שישי, ערבי חג, שבתות וחגי ישראל לרבות חול המועד).בחגי הקניות (דוגמת שופינג IL , בלאק פריידי וכו') זמני האספקה צפויים להתארך.
הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.
שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת בה הנכם נמצאים רוב שעות היום.
3. ומה לגבי אספקת המוצרים?
אנחנו מגיעים אליכם לכל מקום בארץ, כל עוד אספקת המוצרים במשלוח כפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב).
לא נהיה אחראים לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתנו. במקרים מסוימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוח לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם מראש.
גם זה חשוב !
לקוחות יקרים, אנו נספק כל מוצר שנרכש לכתובת שהוקלדה בזמן הרכישה. אנו מתחייבים לספק את המוצרים שנרכשו בתנאי שאושר התשלום בכרטיס האשראי כמפורט לעיל ולהלן.
רוצים הבהרה נוספת? התעוררה בעיה? יש לכם שאלה?
אנחנו כאן בשבילכם! פנו לשירות הלקוחות שלנו.